kundecase
Radon-stop.dk

Radon-stop.dk

Dato
10. Feb 2022
kontakt
Thomas Berg | Chefingeniør
kategori
Markedsføring | Branding | Website
Share

HISTORIEN

Radon-Stop.dk ApS er stiftet af Civilingeniør Thomas Berg der sammen med Kasper Mathiesen og et team af professionelle håndværkere har specialiseret sig i radonsug til etplans parcelhuse med eller uden krybekælder samt radonventilation til kældre.

Det hele startede med at de selv testede radonniveauet i nogle af deres egne huse. De fandt herigennem ud af at radonniveauet i nogle rum var markant over den anbefalede grænseværdi fra sundhedsstyrelsen.
De undersøgte derfor markedet for at finde en passende løsning til at håndtere dette problem, men blev dog meget skuffede over udvalget og de høje priser på eksisterende løsninger. De valgte derfor at udvikle vores egen løsning.

Det lykkedes os at udvikle en metode til at eliminerer radon i indeklimaet uden at det kræver store indgreb på huset eller omfattende installation af dyrt udstyr.

Løsningen

Growthfactor har siden marts 2021 hjulpet Radon-Stop med deres digitale marketing.

Strategien har omfattet organiske opslag, betalt annoncering og owned media.

Betalt annoncering på Facebook, Instagram og Google Als har især været effektivt hos Radon-stop. 

Annoncer — Facebook/instagram har bl.a set sådan her ud:

  • Brandawareness:
    • Push: 1 annonce
  • Leadformular:
    • Push: 2 annoncer
  • Retargeting: 1 annonce
  • Trafik til blog:
    • Push: 1 annonce

Blog — Kampagne aktiviteter afhængig af keywords.

SoMe — 2 ugentlige post pr. måned, hvor både tekst og billede content blev udviklet af Growthfactor. 

Som en vigtig del af strategien, har vi hele tiden holdt øje med annonce performance, for at minimere omkostninger, sikre den højeste ROAS og fokusere på det content der performer bedst på baggrund af data.

Hvad har vi leveret?

Fra 2020 til 2021 har vi leveret 168% flere leads, både igennem formular på hjemmesiden, og leadformular på Facebook. 

Igennem den samlede indsats, både organisk og betalt annoncering, har det ført til 138% flere unike besøgende på website, og 202% mere trafik. Det betyder at vi gik fra 70.712 sidevisninger i 2020 til 142.595 sidevisninger i 2021.

Adspend har gennemsnitligt lagt på ca. 5.000,-/mdr, hvor vi har opnået 30% lavere CPC.

kontakt os

Vi har kaffe på kanden, og tager gerne en snak om din forretning

Her finder du os

Med den digitale tidsalder, kan alt lade sig gøre! Vi er altid fuld tilgængelig til Online møder, og ønsker du at besøge os bor vi på tre lokationer – Aarhus, Odense og København.